Team
Resources
Book Club
Guest Spotlight
Forum
Menu
Forum Navigation
Forum
Members
Activity
Login
Register
Forum breadcrumbs - You are here:
Message Board
Winning Within: Book Club
Educated!!
Post Reply
Post Reply: Educated!!
<blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on October 2, 2026, 12:27 pm</div>Pelasin Lottolandissa pari kuukautta sitten ja rehellisesti sanottuna alkuun oli skeptinen mutta meni ihan hyvin. Rekisteroityminen meni parissa minuutissa, nimi ja sahkoposti ja pari vahvistusta ja oli valmis. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Visan kautta ja oli sujuvaa. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa. Pelivalikoimasta taytyy sanoo et sita riittaa. Lottoland tarjoo tunnetuilta tuottajilta niinku Play'n GO ja Big Time Gaming, eli laatua loytyy. Tykkasin pyorittaa Sweet Bonanzaa paaasiassa ja muutama kiva voitto iski. Kolikkopeleja on ainakin pari sataa plus poytapeleja kans. Tosin yks juttu — pelien etsinta ei oo paras mahdollinen, valilla menee aikaa ettiessa. Live-puolelta loytyy Evolutionin oikeita jakajia ja kokeilin Lightning Roulettea kaverin kaa. Pyorii ilman patkimista puhelimella, eika tarvi erillista appia. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa — nappasin matchbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratysvaatimus oli about 35-kertainen mika on ihan normaali. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin ennen ku ottaa bonuksen. Kotiutukset Lottolandilta on menny mulle suht nopeesti. E-lompakolla kesti noin paiva ja pankkisiirto kesti vahan pidempaan. Ihan perus mut ok. Voit kattoo bonuskoodit ja edut suoraan [url=https://themeec.org]Lottoland[/url] niin naat ite. Support vastaa livechatissa ja mulle vastattiin parissa minuutissa bonusasiassa. Puhelimella toimii selaimella ilman appin asennusta. Sivusto aukeaa nopeesti ja pelit pyorii ihan hyvin. Lottolandilla on EU-lisenssi eli silta osin ok. Toinen mika vahan hairitsi et sivusto ei oo taysin suomeks, mut englannilla parjaa. Kaiken kaikkiaan aion jatkaa siella ainaki toistaseks.</blockquote><br>
Cancel
Insert/edit link
Close
Enter the destination URL
URL
Link Text
Open link in a new tab
Or link to existing content
Search
No search term specified. Showing recent items.
Search or use up and down arrow keys to select an item.
Cancel