Team
Resources
Book Club
Guest Spotlight
Forum
Menu
Forum Navigation
Forum
Members
Activity
Login
Register
Forum breadcrumbs - You are here:
Message Board
Winning Within: Book Club
Educated!!
Post Reply
Post Reply: Educated!!
<blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on October 2, 2026, 12:19 pm</div>Pelasin Lottolandilla muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna en odottanu hirveesti mutta meni ihan hyvin. Tilin luonti ei kestany kauaa, taytti vaan perustiedot ja oli valmis. Ekan talletuksen sai tehtya kympilla Visan kautta ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker. Peleista taytyy sanoo etta on aika laaja. Lottoland tarjoo tunnetuilta providereilta kuten NetEnt ja Microgaming, eli laatua loytyy. Tykkasin pyorittaa Gates of Olympusta aika paljon ja voittoki tuli pari kertaa. Slotteja on varmaan satoja plus blackjackia ja rulettia tietenkin. Yks miinus tosin — filtterit ei oo paras mahdollinen, loytaa kylla mut vaatii klikkailua. Live-puolelta loytyy ihan kunnon livepoytia ja pelattiin Crazy Timea yksin illalla. Toimii hyvin myos kannykalla, ja se on mulle tarkeeta. Tervetuliaisbonuksesta sen verran — nappasin talletusbonuksen ja ilmaiskierroksia. Wagering oli about 35-kertainen mika on ihan ok taso. Kannattaa lukee ehdot kuitenkin ennen ku ottaa bonuksen. Rahojen kotiuttaminen Lottolandista on menny mulle kohtuullisesti. E-lompakolla meni noin paiva ja Visa-nosto kesti vahan pidempaan. Ei nopein mita oon nahny mutta ei valittamista. Loydat lisatietoa suoraan [url=https://alzheimers-risk-test.com]lottoland online[/url] niin naat ite. Support toimii chatin kautta ja mulle vastattiin kohtuuajassa bonusasiassa. Mobiilipelaaminen onnistuu suoraan selaimessa ilman appin asennusta. Saitti latautuu sutjakkaasti ja pelit pyorii moitteetta. Lottolandilla on EU-lisenssi eli silta osin ok. Ainoo mika vahan hairitsi et suomenkielista tukee ei taida olla, ei se iso juttu oo. Mut joo pelaan varmaan jatkossaki Lottolandissa kunnes joku parempi tulee vastaan.</blockquote><br>
Cancel
Insert/edit link
Close
Enter the destination URL
URL
Link Text
Open link in a new tab
Or link to existing content
Search
No search term specified. Showing recent items.
Search or use up and down arrow keys to select an item.
Cancel