Team
Resources
Book Club
Guest Spotlight
Forum
Menu
Forum Navigation
Forum
Members
Activity
Login
Register
Forum breadcrumbs - You are here:
Message Board
Winning Within: Book Club
Educated!!
Post Reply
Post Reply: Educated!!
<blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on October 2, 2026, 11:55 am</div>Pelasin Lottolandissa pari kuukautta sitten ja pakko sanoo et alkuun oli skeptinen mutta positiivisesti yllatti. Rekkarointi meni parissa minuutissa, perus jutut ja paas sisaan. Ekan talletuksen sai tehtya kympilla Visan kautta ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa. Pelivalikoimasta voin sanoo etta on aika laaja. Lottoland tarjoo isoilta providereilta niinku NetEnt ja Evolution, joten tutut nimikkeet on paikalla. Ma pelasin Book of Deadia jonku verran ja muutama kiva voitto iski. Slotteja on ainakin pari sataa plus blackjackia ja rulettia kans. Tosin yks juttu — hakutoiminto vois olla parempi, joutuu valilla selaamaan. Live-puolelta loytyy Evolutionin livepoytia ja kokeilin Crazy Timea kaverin kaa. Toimii ilman patkimista myos kannykalla, mika on iso plussa. Bonuksista sen verran — nappasin matchbonuksen plus freespinneja. Wagering oli about 35-kertainen ja se on ok taso. Ehdot kannattaa vilkasta aina ennen ku ottaa bonuksen. Kotiutukset Lottolandilta meni mulle ihan ok. Netellerin kautta kesti pari tuntia ja Visa-nosto kesti vahan pidempaan. Ihan perus mut ok. Voit kattoo lisatietoa suoraan [url=https://confluxjournal.org]Lottoland[/url] niin naat ite. Asiakaspalvelu hoituu chatilla ja oon saanu ihan nopeesti ku oli ongelma. Kannykalla pelaaminen toimii selaimella ja se riittaa mulle. Sivusto latautuu nopeesti eika patkimista oo ihan hyvin. Lisenssit nakyy sivuilla ja se on mulle tarkeeta. Ainoo pieni miinus on et suomenkielista tukee ei taida olla, mut kylla silla parjaa. Kaiken kaikkiaan pelaan varmaan jatkossaki Lottolandissa viela jonku aikaa.</blockquote><br>
Cancel
Insert/edit link
Close
Enter the destination URL
URL
Link Text
Open link in a new tab
Or link to existing content
Search
No search term specified. Showing recent items.
Search or use up and down arrow keys to select an item.
Cancel