Team
Resources
Book Club
Guest Spotlight
Forum
Menu
Forum Navigation
Forum
Members
Activity
Login
Register
Forum breadcrumbs - You are here:
Message Board
Winning Within: Book Club
Educated!!
Post Reply
Post Reply: Educated!!
<blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on October 2, 2026, 6:17 am</div>Aloitin pelaamisen Lottolandilla joku aika sitten ja taytyy myontaa etta alkuun oli skeptinen mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Rekkarointi meni parissa minuutissa, perus jutut ja paas sisaan. Ekan talletuksen sai tehtya 10 eurolla Skrillin kautta eika siina menny ku hetki. Se on semmonen asia minka huomaa heti — hitaat maksut on dealbreaker. Peleista voin sanoo et kylla loytyy kamaa. Lottoland tarjoo isoilta providereilta esim. Play'n GO ja Big Time Gaming, eli laatua loytyy. Ite pyorittelin Sweet Bonanzaa jonku verran ja muutama kiva voitto iski. Slotteja on ainakin pari sataa ja sit on klassikot myos. Pieni miinus — filtterit on vahan kompelo, joutuu valilla selaamaan. Livepeleista loytyy Evolutionin livepoytia ja kokeilin Crazy Timea ja blackjackia viikonloppuna. Pyorii hyvin myos kannykalla, ja se on mulle tarkeeta. Bonuksista sen verran — nappasin talletusbonuksen plus freespinneja. Wagering oli kolmisenkymmenta kertaa ja se on ok taso. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin ennen ku ottaa bonuksen. Nostot Lottolandista on menny mulle suht nopeesti. Netellerin kautta kesti noin paiva ja Visa-nosto meni ehka kolme paivaa. Ihan perus mut ok. Kannattaa vilkasta nykyiset tarjoukset suoraan [url=http://www.burundisafaris.com]https://burundisafaris.com[/url] niin naat ite. Tukitiimi toimii chatin kautta ja mulle vastattiin kohtuuajassa bonusasiassa. Kannykalla pelaaminen onnistuu suoraan selaimessa eika tarvi ladata mitaan. Sivusto latautuu sutjakkaasti ja slotit toimii ihan hyvin. Lisenssi on kunnossa mika antaa tiettya turvaa. Toinen pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, mut kylla silla parjaa. Mut joo aion jatkaa siella kunnes joku parempi tulee vastaan.</blockquote><br>
Cancel
Insert/edit link
Close
Enter the destination URL
URL
Link Text
Open link in a new tab
Or link to existing content
Search
No search term specified. Showing recent items.
Search or use up and down arrow keys to select an item.
Cancel