Team
Resources
Book Club
Guest Spotlight
Forum
Menu
Forum Navigation
Forum
Members
Activity
Login
Register
Forum breadcrumbs - You are here:
Message Board
Winning Within: Book Club
Educated!!
Post Reply
Post Reply: Educated!!
<blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on October 1, 2026, 4:31 am</div>Oon pelannu Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja pakko sanoo et eka fiilis oli ihan ok meni ihan hyvin. Rekisteroityminen meni parissa minuutissa, taytti vaan perustiedot ja paasi pelaamaan. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Mastercardilla ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia minka huomaa heti — hitaat maksut on dealbreaker. Pelivalikoimasta pakko mainita et sita riittaa. Lottoland vetaa sisaan peleja isoilta tuottajilta niinku NetEnt ja Microgaming, joten tutut nimikkeet on paikalla. Tykkasin pyorittaa Book of Deadia paaasiassa ja ihan ok palautuksia. Kolikkopeleja on varmaan satoja plus blackjackia ja rulettia tietenkin. Yks miinus tosin — hakutoiminto vois olla parempi, loytaa kylla mut vaatii klikkailua. Live-puolelta loytyy Evolutionin livepoytia ja pelattiin Lightning Roulettea yksin illalla. Pyorii ihan sulavasti myos kannykalla, eika tarvi erillista appia. Tervetuliaisbonuksesta sen verran — mulle tuli tervetuliaisen plus freespinneja. Kierratysvaatimus oli jotain 30x mika on ihan normaali. Lue pienella painettu silti ennen ku ottaa bonuksen. Rahojen kotiuttaminen Lottolandilta meni mulle ihan ok. Netellerin kautta meni alle vuorokausi ja pankkisiirto meni ehka kolme paivaa. Ei nopein mita oon nahny mut ei myoskaan hidas. Voit kattoo bonuskoodit ja edut katevasti [url=https://brandongoff.net]lottoland[/url] jos kiinnostaa. Asiakaspalvelu toimii chatin kautta ja mulle vastattiin kohtuuajassa ku kysyin jotain. Mobiilipelaaminen onnistuu suoraan selaimessa eika tarvi ladata mitaan. Sivusto latautuu sutjakkaasti ja pelit pyorii ihan hyvin. Lisenssit nakyy sivuilla eli silta osin ok. Toinen pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, ei se iso juttu oo. Kyl ma aion jatkaa siella kunnes joku parempi tulee vastaan.</blockquote><br>
Cancel
Insert/edit link
Close
Enter the destination URL
URL
Link Text
Open link in a new tab
Or link to existing content
Search
No search term specified. Showing recent items.
Search or use up and down arrow keys to select an item.
Cancel