Team
Resources
Book Club
Guest Spotlight
Forum
Menu
Forum Navigation
Forum
Members
Activity
Login
Register
Forum breadcrumbs - You are here:
Message Board
Winning Within: Book Club
Educated!!
Post Reply
Post Reply: Educated!!
<blockquote><div class="quotetitle">Quote from Guest on September 8, 2026, 5:34 am</div>Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het weer zo'n doorsnee tent zou zijn. De lobby is gewoon dik in orde: zo'n 2500 tot 3000 games als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play'n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen. Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: live dealers waarvan er een paar Nederlands praten, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, zelfs op mobiel data. Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, meer daarover staat op [url=pinshape.com/users/9036068-cryptopicksaa0aaf]https://pinshape.com/users/9036068-cryptopicksaa0aaf[/url] voor je je aanmeldt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie met een minimum van 10 euro. iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, met e-wallet nog wat vlotter. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer. De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet. Qua licentie zit het bij Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, al hou ik het bewust klein.</blockquote><br>
Cancel
Insert/edit link
Close
Enter the destination URL
URL
Link Text
Open link in a new tab
Or link to existing content
Search
No search term specified. Showing recent items.
Search or use up and down arrow keys to select an item.
Cancel